Gmina Sienno

Komunikat dotyczący dowodów osobistych

Informujemy, iż ze względu na konieczność zapewnienia bezpiecznego wdrożenia, z dniem 7 listopada 2021 roku, rozwiązań technicznych niezbędnych do wydawania dowodu osobistego zawierającego odciski palców, na dzień 5 listopada 2021 roku na godz. 12:00 planowane jest całkowite zablokowanie dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych.

Oznacza to, że 5 listopada 2021 r. od godz. 12:00 nie będzie możliwe załatwienie spraw z zakresu:

  •     złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego,
  •     odebrania nowego dowodu osobistego,
  •     ustalenia kodów PIN do certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
  •     zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego,
  •     zgłoszenia zawieszenia certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
  •     zgłoszenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.

Załatwienie powyższych spraw będzie ponownie możliwe w dniu 8 listopada 2021 r.